Nedräkning!

Ujujuj, nu är det så tant håller på att krypa ur skinnet. Någon slags nedräkning dök upp på Depeches hemsida häromdagen och givetvis gick alla devotees på Facebook i total spinn och började spekulera hejvilt.
 
Sen klargjordes det att nedräkningen är till en presskonferens som bandet ska hålla i Milano den 11 oktober, Där ska datum för albumsläpp och kommande turné avslöjas tydligen. Det är nästan så jag hyperventilerar bara jag tänker på det. Eftersom alla gamla rockstars verkar antingen dö eller lägga av tänkte jag försöka se dom så många gånger som möjligt nästa turné. Det är fan bäst att passa på! Jag får försöka portionera ut konsertbesöken bland vännerna så gott det går. Vet att Jenny och Annelie ville åka till London, och Jenny var även sugen på Berlin. Det vore sjukt kul att se DM på hemmaplan i London (plus att London ju är London liksom), och i Tyskland har dom ju en stor fanbase så där kan det säkert bli ett jädra drag med fester och kringarrangemang. Spelar de i Göteborg får Mikael ett besök, och till Globen kan jag ju åka med typ vemsomhelst eller själv om det skulle krisa (som om Jenny skulle tacka nej liksom).
 
Får se om det blir USA- eller Europaturné först. Gaaah så spännande! Men det är inte som att jag är övertaggad eller så :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0