Mitt papperslösa liv är över!!

Halleluja, nu kan jag identifiera mig igen! Passet blev klart jättesnabbt och jag kunde hämta ut det i torsdags, utan minsta krångel. Jag hade fått ett kvitto när jag ansökte om det, och det var bara att visa upp det. Jag stålsatte mig och räknade med någon form av strul eftersom det ju varit så i princip hela tiden sedan det här debaclet satte igång. Men nix pix, det gick som smort! Bilden är ju som vanligt helt bedrövlig, men det är väl nästan lag på att se ut som en idiot på sitt passfoto. Den här gången lyckades dom kapa av luggen så det ser ut som jag har en låda på huvudet! *skrattar högt* 
 
Nu ska jag bara ringa Transportstyrelsen och be dom skicka körkortet en gång till (på den bilden ser jag f ö ut som Marge Simpson...) eftersom jag inte hann hämta ut det sist. *suck* Oh well, det får jag ta när jag känner mig på mitt soligaste humör! Nu har jag ju passet så det är ingen jättepanik.
 
Pjuh, tog bara två månader detta...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0