Hyperexalterad? Jag? Ehm, nä inte alls

Presskonferens i tisdags! Jag satt på jobbet och kunde bara titta sporadiskt (läs: typ 15 sekunder åt gången, sen ringde det) och fick förlita mig på uppdateringar från Jenny och Facebook. FET jävla överraskning att de förlägger turnépremiären till Stockholm! Lite förvånande med bara en spelning i London och lite snålt med spelningar i Norden, medan Tyskland fick 5 datum. Jag hade hoppats på Göteborg men det kanske blir nästa vända, precis som sist. Det tillkommer ju datum allteftersom, 3 månader är ju inte mycket till världsturné ens för ett gäng 50-plussare. 
 
 
Gaaah, det ska bli så kuuuul! Nu jävlar gäller det att jobba och jobba och jobba så att stålarna trillar in. Får äta ordentligt med frukt så jag inte åker på någon envis flunsa för det skulle sabba min budget big time.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0