Hokus pokus motherf*ckers!

Så heter Brynolf&Ljungs show och igår var de i Örebro. Jag har följt dom på tv och blivit ömsom imponerad, ömsom förbannad. Jag förstååååår ju inte hur dom göööör! Jag ville jättegärna gå, men hade då fan ingen lust att sitta där själv som en stenkorkad fågelholk så jag gjorde en shoutout på Fejjan för att kolla om någon mer vill hänga på. Ett helt litet gäng blev vi!
 
 
Jag, Marion och Ebba träffades först och käkade på Grekiska Kolgrillsbaren. Det var ganska bra, Hellas är dock sju resor bättre. Sen gick vi till O'Learys och tog en öl, så slöt Elisabeth och Petra (som stod i baren när bilden togs) upp, och så gick vi till Conventum.
 
Många nummer hade jag sett tidigare på tv, men jag fattade ju inte mer för det.Jag gick in med inställningen att nu ska jag genomskåda dom jävlarna. Det sket sig big time kan man väl säga utan att överdriva. Jag fattade noll och nada. Dom är så jävla grymma! Ett nummer var fullständigt obegripligt, då dom bytte plats på två personer utan att vi märkte något - trots att vi satt och tittade hela tiden. Petra började asgarva helt hysteriskt och jag bara gapade. Vafan? Jag blinkade ju typ en millisekund och blev totalt borttrollad! Det var ett par sång- och dansnummer som kändes rätt överflödiga, men i övrigt var dom helt sjukt bra. 
 
Efteråt gick vi tillbaka till O'Learys men jag skulle upp och jobba idag, Marion körde och Ebba har varit assjuk i en vecka så det blev inget hejdundrande party. 
 
Har ni missat Brynolf&Ljung så kolla på Youtube. Mindfuck är bara förnamnet. Som sagt - grymma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0