The wheels on the (party)bus go round and round. Tror vi.

Som sagt, nästa år kommer bli det galnaste ever rent evenemangsmässigt med mina 4 DM-konserter. Jag har fått lite höjda ögonbryn gällande det där, en del har lite svårt att förstå varför jag ska se dom FYRA gånger, det låter lite överdrivet. Oh well, fattar man inte är det ingen idé att förklara. Här måste jag inflika att jag på intet sätt är den mest överdrivna av alla fans, snarare är 4 konserter rätt normalt. Det är en väldig aktivitet i alla Depeche-grupper på FB, folk lägger upp bilder på biljetter och är glada etc. Häromdagen var det en kille från Engand tror jag, som hade fått biljetter till spelningen i Budapest och skrev om det och var så taggad. En ungersk tjej svarade och hälsade honom välkommen till Budapest och att han då måste hänga med på efterfest på "depeche-partybus", och så skickade hon en länk till en FB-grupp. Det där lät ju intressant tyckte jag även om jag givetvis inte begrep ett ord på sidan, och anmälade genast att jag hängde på. Bjöd in Jenny också och skickade ett mess att jag hittat någon slags suspekt efterfest med en partybuss. Eftersom Jenny är Jenny (d v s inte bangar för särskilt mycket) var hennes svar "Toppen!" och så joinade hon också eventet.
 
Så för att späda på galenskaperna lite ska vi alltså hänga med på efterfest i Budapest. Två tanter på en ungersk partybuss - VAD kan gå fel, jag bara undrar! *asg* Jag får väl ha med mig en liten parlör i handväskan, som en riktig turisttant. När det börjar närma sig (vilket inte kan bli snart nog!) ska jag nog be dom lägga upp lite info på engelska om vad det är som gäller så vi vet vad som förväntas av oss. Ska man ha med passet? Kondomer? Eget knark? Intyg från sitt försäkringsbolag? Inte fan vet väl jag, jag har aldrig åkt med någon partybuss! Än mindre en ungersk sådan. 
 
Men det är inte som att jag längtar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0