När man vaknar och världen är i kaos

Ursäkta men vad fan var det som hände i natt? Här går man och lägger sig i tron att USA ska få sin första kvinnliga president - och när man vaknar har dom gått och valt fucknugget Trump! HUR är det möjligt? Hur många rasistiska, sexistiska, vapengalna rednecks finns det i världen? Jag har förstått att Hillary Clinton inte är särskilt poppis, men oavsett så KAN ju inte Donald Trump vara ett bättre alternativ! Hur tänkte dom? "Jaha, nu när vi måste välja mellan en liten bajskorv och ett jättestort bajsberg så tar vi såklart och hugger in på DET JÄTTESTORA BAJSBERGET!!". Galet. Idioter! Jag fattar ingenting och blev både chockad och bestört. Valresultatet var det stora samtalsämnet på jobbet i morse och när jag satt i receptionen kom en av våra tolkar och vi babblade av oss ordentligt och spydde galla tills hon entusiastiskt utropade "Ja! Du och jag skulle bli president!". Haha, ja vi har väl ungefär lika mycket politisk erfarenhet som Trump. Och är smartare. "Gjorde jag ett test nu skulle jag vara smartare än honom, jag lovar!" tyckte M. Snyggare skulle vi definitivt vara om man nu ska gå in på såna oväsentligheter, men det säger å andra sidan inte ett skit.
 
Skämt åsido, det här är ju en fakking katastrof. En del tycker att Clinton är en stridspitt, men Trump är ju en komplett galning. Herregud. Och helt otippat är LePen, Putin och Åkesson dom enda som inte är bedrövade (vet inte hur det är med Farage, men han gråter säkert inte han heller).
 
Total kaos i världen och på SVT blev dom så snurriga att dom presenterade den här väderprognosen för i morgon
 
 
Verkar vara samma människa som förutspår både valresultat och väder...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0