Ljus i mitt hus

Men halli hallå, har jag finaste ljuslyktan eller?
 
 
Anna gjorde en shoutout på FB att hennes dotter var pandasäljare för WWF, sådär som kallades för att sälja jultidningar när jag var liten, och snart nått upp till premien hon önskade men det fattades lite. Jag kollade i katalogen och till allas stora förvåning fastnade jag för den här ljuslyktan. 
 
Man får väl säga att det är en win-win-win-situation - jag får en fin elefantlykta, WWF får lite pengar och C nådde upp till premien hon ville ha. Om jag förstod saken rätt så skulle pengarna från årets pandaförsäljning gå till att rädda apor. Jag hade ju föredragit elefanter förstås, men när det handlar om att skydda vilda djur så är alla insatser lika viktiga och alla djur lika mycket värda. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0