Nu börjar det! Global fussball total!

Ja det var ju trist att Elisabeth och jag aldrig kom iväg till Frankrike som vi planerat i flera år, men men. Det var ju översvämmningar och strejker och terrorhot så det var väl lika bra att stanna hemma. Jomen vi säger så.. *harkel* Hursom, nu börjar det! I sista sekunden skenade jag till jourbutiken och la vantarna på den sista EM-bilagan dom hade, så nu kan jag hänga med ordentligt.  
 
Extremt ascoolt att Zara Larsson fått göra EM-låten, med David Guetta! Galet stort ju. Så vilka ska man hålla på då? Well, det är ju inte så lätt att bestämma bara sådär. Det beror på många faktorer - laguppställning, matchklädsel, fansoutfits, skojiga namn etc. Och musik! Upptäckte precis att Manics gör Wales låt, lätt att jag håller på dom! 
 
 
 
Som sagt, nu börjar det! *förväntansfull* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0