Den braiga veckan fortsätter!

Ja det kommer ju givetvis inte hålla i sig med flytet men jag får glädjas så länge det varar! I morse hann jag inte mer än vakna och kolla Facebook (sådär som man ju mååååste göra som morgonrutin 2016..) så såg jag att jag fått massor med beröm för mitt senaste syntolkjobb. Det var verkligen kul och jag blev jätteglad! På jobbet var det hyfsat lugnt och framåt eftermiddagen hade jag ett trevligt samtal med en kund som skulle bokstavera ett namn. Hon hade sitt eget bokstaveringsalfabet, inget Adam Bertil Cesar där inte. "T som i....Ture, R som i....rot, I som i...i..". Jag blev alldeles full  fniss och innan vi la på så bad hon om ursäkt och ba "förlåt att jag var så flamsig" och då började jag storskratta. Man ska ha kul på jobbet! 
 
I morgon är det någon slags synthtillställning på Plektrum tror jag. Jag såg att Petra och Malin verkade gå så jag var lite sugen på det. Sen såg jag att Staffan Hellstrand ska spela i stan! Jag lyssnade mycket på honom på 90-talet. Flera alternativ för helgen m a o! Men sen tyckte Pernilla att vi skulle leka vettvillingar så då får det bli så. I morgon ska tant rulla hatt. 
 
Trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0