Tigerdrottningen

Nu har jag lyssnat på "Tigerdrottningen" och jag gillar den! Mycket! Favoriterna är "Mirage", "Skogarna" och "Innan himlen faller ner". På albumlistan hamnar den efter "Tillbaka till samtiden" och "En plats i solen", men hur den står sig mot de övriga har jag inte riktigt bestämt mig för. Herregud, tänk att det är 20 år sedan jag såg Kent (fd Havsänglar, som det stod på planschen haha) spela på Blå rummet i Crazys källare. Den galna festvåren -94 när jag och party-Karin ääägde onsdag, torsdag, fredag och lördag och exet försåg oss med skräpmat och småsnask däremellan. 20 jävla år och vad har hänt sen dess? Oerhört mycket och samtidigt känns det som ingenting förändrats.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0