Håkanbio

I måndags var Elisabeth och jag och såg filmen om världens bästa Hååååkans konsert på Ullevi i somras. Det var mer en dokumentär, det var inte konserten från start till mål utan låtar varvades med prat av Håkan, fansen, gästartisterna, musikerna etc. Det var kul, men jag hade önskat liiite mer musik och lite mindre prat. En av gästartisterna var Adam Lundgren som spelade Håkans alter ego i "Känn ingen sorg". Men gah, vilken charmig kille! Jag blev helt kär. Sjukt begåvad är han ju också, förutom att skådespela kan han sjunga och spela gitarr. Själv kan jag inte en enda av dom sakerna. Hursom, Håkan var ju som vanligt alldeles underbar både på scen och bakom. Som en 70+-dam i publiken sa - "Hur kan man inte gilla honom?"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0