Paus i Bregottfabriken

Eller rättare sagt kaos i Bregottfabriken. På jobbet är det fullt ös så jag hinner inte med mycket annat just nu. Pernilla och jag var ut en sväng och lekte vettvillingar för två veckor sedan, och det har jag fortfarande ångest över då saker och ting gick lite överstyr. Vuxna människan.... Nåja, det var då och nu är nu! Nu laddar jag mest för Depeche i Göteborg om 1½ vecka. Det ska bli så kuuuul! Jag har en massa saker på 2 do-listan när jag ändå är i Götet och har en personlig guide och allt (världens snällaste Mikael såklart, som lagt till grejer på listan. Klarar vi av hälften är det fan bra jobbat!). Mikael har dessutom lovat att jag ska få kanelbullelimpa till frukost, haha. Man skulle nästan kunna tro att han känner mig :) Fram tills då är det mest jobb, men i kväll jag Elisabeth och jag ut och äta och älta våra liv över en öl eller två (bli inte förvånade om vi hittar på en plan för world peace, det brukar ju bli så när vi slår våra kloka skallar ihop) och nästa lördag är det hockey, så lite skoj har jag allt att se fram emot. December kommer bli bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0