Ännu mera tickets, please!

Det här var väl inte riktigt planerat, men det blir säkert bra. Var inne på den danska biljettsajten där jag köpte DM-biljetterna och såg att de snart släpper biljetterna till Robbie Williams på Parken. Kom på att han spelar på Ullevi i sommar och tänkte att det väl kanske vore skoj att se. Jag har inte lyssnat just på Robbie Williams ett dugg, men jag har fått för mig att han är en jäkla bra liveartist plus att jag bara allmänt gillar honom (nej, det har inget med hans utseende att göra. Faktiskt!). In på Ticnet och såg att biljetterna släpps typ nu, så då dryftade jag tanken på Facebook (såklart, var annars..). Tog inte lång stund att få napp. Annelie och Marion hänger på! Eftersom jag är förste biljettköperska och det dessutom var min idé ställde jag in mig på att vakta släppet i morgon, men så såg jag att man kunde förhandsboka via FB så då slog jag till och gjorde det. Kul! Har varken sett Robbie Williams tidigare eller varit på Ullevi så det blir två grejer att pricka av från bucketlistan. Dessutom har jag inte varit i Göteborg sedan Jonathan Edwards slog världsrekord i tresteg, och med tanke på att han är gråhårig (och jättejättesöt!!) expertkommentator på tv numera så kan man ju räkna ut att det var ett tag sedan. 1995 för att vara exakt. Det var även då jag träffade Annika senast, och hon ska också på konserten. Yey! Agnetha träffade jag senast 1996 och hon ska OCKSÅ dit, yey igen! Om vi nu lyckas känna igen varandra efter alla herrans år vill säga.. Kommer även träffa min bästa Mikael eftersom han råkade föreslå att jag skulle bo hos honom. Annelie och Marion får han på köpet och eftersom han är typ världen snällaste så protesterade han inte :) Konserten är på en lördag så jag hoppas på lite partaj och baluns efteråt.
 
Jäklar vad kul det ska bli! En riktig konsertsommar. Något att tänka på och se fram emot när det regnar småspik och är ishalka ute.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0