Listdags

Det var längesedan det var någon lista, så..

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Massor! Åkte till Turkiet (med allt vad det innebar i nya erfarenheter...), började pendla, köpte en Opel, lämnade hundarna på pang m m.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Med "i år" förmodar jag att det är 2011 som avses. Jo, jag tyckte folk fick barn på löpande band faktiskt.

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Har du varit utomlands i år?
I år har jag inte hunnit än, men 2011 var jag i Turkiet.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Pengar och kortare resväg till jobbet. Och kanske en karl?

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Inget alls

Vad var din största framgång 2011?
Började på gym och lyckades faktiskt bli rätt vältränad. Men det är historia nu..

Största misstaget?
Vete sjutton. Kan ha slunkit ner en öl för mycket vid något tillfälle.. 

Bästa köpet?
Nya bilen. Och Turkietresan!

Vad spenderade du mest pengar på?
Gamla bilen

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det vore ju för trist annars. Ciss lilla tsunami-incident skrattade jag högt åt i flera veckor. Fast det var iofs kanske inget som gjorde mig glad sådär, det var mest bara så galet komiskt.  


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Alanya-spellistan. Who's gonna saaaaaave the woooooorld toniiiiight.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både ock faktiskt. Det var mycket stress och oro, men väldigt mycket skratt också.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat (som vanligt m a o) 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Åkt bil.

Blev du kär i år?
Nix

Favoritprogram på TV?
Oj, vad kan det ha varit? "An idiot abroad" kanske. 

Bästa boken du läste i år?
"Paganinikontraktet", följt av "Dödergök"

Största musikaliska upptäckten?
Sån där modern dansmusik som alla utom jag känt till ett tag, typ Swedish House Mafia och David Guerra.

Något du önskade dig och fick
En ny bil.

Något du önskade dig och inte fick?
Drömvinsten

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Det minns jag faktiskt! Marion och jag skulle gå ut och äta och sedan se Mia Skäringer. Jag blev sjuk, Marions bil gick sönder och Mia Skäringer ställde in. Så jag låg hemma i soffan och snöt mig och surade.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar, mer hångel och mindre biltrams.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och dogsen

Vilken kändis var du mest sugen på?
Det är väl de gamla vanliga tror jag. Ny upptäckt - Aitor Ocio i Atletico Bilbao.

Vem saknade du?
Inga kommentarer

De bästa nya människorna du träffade?
Nya jobbarkompisarna är väl typ dom enda nya människor jag träffade. Men dom är ju trevliga!

Mest stolt över?
Att jag var så duktig med mat och träning i alla fall i nio månader.

Högsta önskan just nu?
Pengar är ju alltid önskvärt, alla mina problem skulle lösas då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0