Nyblingad - styled by Ciss

Ciss hon kan hon! Hitta bling till mig alltså. Fick födelsedagspaket häromdagen, innehållande örhängen och halsband. Me like! Som vanligt hittar hon helt rätt grejer. Skönt att ha en personal shopper, själv är jag ju så dålig på att köpa just bling. *host harkel*



Och som vanligt invigdes grejerna på konsert, en tradition i det här huset. Mitt favvoarmband som jag fick för något år sedan (och som jag fortfarande får kommentarer om f ö) invigdes på Kent-konsert och halsbandet jag fick för ytterligare något år sedan har varit med på så mycket bus att hälften vore nog. Dom här grejerna fick invigas på The Ark-konsert och av de småfulla brudarna bakom mig att döma fick örhängena godkänt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0