TGI Friday

Fredag och fortsatt semester och fortsatt skitväder. Temat för idag är "Frisyrer som aldrig skulle klara årets sommarväder".

Först ut är en igelkottfrilla som heter duga. Eller så har hon dödat en mupp och slängt upp på skallen.



Visst, den här frisyren är inte vattentålig direkt, det vet jag av erfarenhet, men jag tycker det är SÅ snyggt! Jag är så hopplöst insnöad på 80-talet.



Nu var det ju inte bara poppiga brudar som vräkte på med hårsspray på 80-talet, tuffa gossar kunde dom med! Den här killen tror jag har typ alla fel. Och när man inte orkar garva åt honom mer kan man fnissa åt de coola trummorna som ser ut som pizzakartonger. Men det är en bra låt!



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0