Simultankapacitet, jajamän!

Kvinnor kan göra flera saker samtidigt. Ta bara mig som exempel. Lyckades spräcka byxorna när jag vattnade blommorna. Det var ganska skickligt. Jag klättrade upp på skrivbordet för att komma åt den stora krukväxten på ett skåp. Sen skulle jag ta mig ner och i stället för att göra värsta elefanthoppet ner på golvet och ge utslag på richterskalan så klev jag ner. Det var lite längre ner till marken än jag trodde, så det sa bara ritsch så sprack mina bästa jeans under ena skinkan. *suck* Lite trött på mig själv blir jag allt ibland...

Kommentarer
Postat av: ciss

ja men då var jag ju inte såååå far off iaf, benet var ju nästan i huvudhöjd då S

2009-02-06 @ 12:20:49
URL: http://blogg.ceciliasoderman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0