Utmaning

En årssammanfattande utmaning från Sandra

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nej det tror jag inte. Om man inte räknar dumheter som att bränna knäna eller köra upp en nyckel i näsan och såna saker.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga direkta löften. Vissa mål uppnådde jag, andra inte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Öööh.. Värmland och Sörmland?

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Hrmmmm... en snygg karl?

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget särskilt.

8. Vad var din största framgång 2009?
Blev befordrad på jobbet och tävlade med Partyvalpen.

9. Största misstaget?
Men oj.. Tror inte jag gjort bort mig så vansinnigt kapitalt i år faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
HAHAHAHAHA! Ja i år har det varit rekord faktiskt. Värst var nog när jag ramlade ner för en trottoarkant och stukade foten i somras. Och så den käcka blåtiran jag fick av Partyvalpen i våras. Och ögonflusset då jag fick gå med piratlapp. För att bara ta några exempel.

11. Bästa köpet?
Rent spontant måste jag säga mitt underställ för hundra spänn, det har varit en livräddare i det här vädret.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen kostade en del i år. I övrigt blev det som vanligt mycket hundrelaterat och en massa köpemat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oh ja, flera saker. Glädjetjutet när Partyvalpen fixade uppflytt och pallplats hördes över hela Hallsberg.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Inga särskilda låtar, men Lily Allen-skivan är nog årets skiva.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Varken eller tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit

18. Hur tillbringade du julen?
Hos morsan och farsan

19. Blev du kär under 2009?
Nej tyvärr. Det hade varit trevligt.

20. Favorittidning?
I år? Ingen särskild.

21. Favoritprogram på TV?
Inte har det väl varit något särskilt på tv i år? Gick "Californication" i år? I så fall blir det mitt val.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nejmen jösses, det tror jag inte

23. Bästa boken du läste i år?
Kan bara minnas vad jag läst på sistone så det får bli "Blunddockan" av Jeffrey Deaver.

24. Största musikaliska upptäckten?
Lily Allen. Tack Elisabeth!

25. Något du önskade dig och fick?
Ja en massa saker.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Njae, inget särskilt tror jag.

27. Årets bästa film?
The wrestler

28. Vad gjorde du på din födelsedag?
Jobbade tror jag. Helfestligt!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert, men det känns ju ganska irrelevant.

30. Vad fick dig att må bra?
Samma som alltid - hundarna, vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0