Tillökning i bekantskapskretsen

Stort grattis till Marion som blev fölmamma i natt! En hingst den här gången med. Om namnvalet sker under samma premisser som sist ska den lille heta Ola. Vet inte om jag tycker det var så himla fint faktiskt, jag ska nog lobba för ett annat namn. För OJ vad jag har mycket att säga till om den saken :) Eftersom jag är Marions privata hovfotograf (hehe, det var ju lite roligt det där, hov. Det handlar ju om hästar!) så ska jag väl ta en sväng med kameran lite senare.

Kommentarer
Postat av: Marion

Ja gör det! Sist blev det ju värsta bästa bilden som jag bara älskar! And Ola it is! Fast jag tycker också det låter konstigt. Men men Åke är ju också märkligt men du bara så självklart!

2009-04-20 @ 22:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0