Jag according to google

Hahaha, hittade en så rolig grej i Eriks blogg så den härmar jag rakt av utan hämningar. Slå ditt namn + "är" på Google och kolla vad du får för resultat.

Sara är 14 år och orkar inte leva längre
Sara är galen
Sara är min hjälte
Sara är brandman på deltid
Sara är årets bästa medarbetare (naaaaawww, det tar jag fasta på!)
Sara är glad
Sara är snuvig (you bet baby!)
Sara är polisens nya vapen mot partnervåld

*asg* Gud så tuff jag är - brandman och polisvapen och hjälte och grejer.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vafan, du har ju mycket coolare grejer än mig. För mig är ju loppet kört, jag är ständigt på jakt och är en homosexuell präst.

2008-03-07 @ 20:37:20
URL: http://reflexion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0