Nostalgi - big time!

Höll på att rasa av stolen när Magnus sa att han inte "joggat runt på ett dansgolv" till Masterhit på ett och ett halvt decennium. Var det så jävla längesedan? Tänk att det fanns en tid då man fick höra riktigt riktigt BRA musik på krogen. Eller krog och krog, det var ju disco man gick på.  Hjärter Ess i Parken Zoo *asg* Aaaaaah, det var tider! Alla killar var snygga och jag var smal som en pinne :) Fast det var inte ett och ett halv decennuim sedan, snarare 20 år sedan..
 

Det blir inget pris till den som vet vem som regisserat nedanstående video :)



Oooh, den här har jag och Mikael klubbat till på en lätt obskyr lokal i London. Jag och Kicki tog drickapaus ute på gatan och såg en naken karl som hängde bunden i taket i en lägenhet. Såna saker råkar man inte ut för så mycket längre! Det är lite synd.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ja, och det var ju inte nådigt vad vi klubbade, vill jag minnas. :-)



Jag undrar om det inte var samma kväll som den andre Mikael å Mattias fick sitta i finkan en halv natt efter att polisen hade valt att misstänka att de var terrorister (eller IRA, som det också heter). Va fan. Klättrar man runt i containrar mitt i natten så ska man väl nästan ha det, va?!



Vilka minnen... Men 20 år sedan kan det knappast ha varit. Jag lär ju inte ha varit 8 när vi var där.

2008-08-28 @ 14:08:18
Postat av: Ciss

Hahahahaha!



Nej, såna saker råkar man sannerligen inte ut för så ofta :-P

2008-08-28 @ 16:33:49
URL: http://blogg.ceciliasoderman.se
Postat av: Sara svarar

Mikael: Hahahahaha, va?! Finkan?? Det har du inte sagt något om! Eller så har jag glömt det, hur nu det skulle gått till... Nej det var inte 20 år sedan, men 18. Så vi var väl typ 10 bast eller nåt :)



Ciss: Äh, det är väl vardagsmat för dig ;)

2008-08-28 @ 18:27:22
URL: http://frodis.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Åh, den gamla goda tiden då det var skottpengar på dj:s som spelade schlagermusik och gamla avdankade hits. saknar

2008-08-29 @ 00:53:15
Postat av: Mikael

Eeh.. Kan eventuellt vara så att det inte var något av deras stoltaste ögonblick, så vi kanske glömde att prata om det. ;-)

2008-08-29 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0