The girl with the DM-tattoo, del 2

Igår var det tatueringsdags! Jag har ju som sagt velat hit och dit om motiv och placering, men till slut äntligen bestämt mig OCH desutom bokat tid. Jag var lite nervös att det skulle göra svinont eftersom placeringen var på insidan av underarmen där huden är tunn. Dessutom har jag så himla spinkiga underarmar med inte mycket till isolerande fläsk. Men det gick jättebra!
 
 
Jag valde en annan studio den här gången, inte för att jag var missnöjd med den förra utan för att den här låg närmare rent geografiskt. Det var så trevligt så, vi satt och snickesnackade och skojade under tiden, och svipp så var det klart. Det gjorde inte särskilt ont alls faktiskt och tog väl inte mer än en kvart. 
 
Resultatet:
 
 
All I ever wanted, all I ever needed, is here on my arm *pa-dum-pum-psh* Jag är supernöjd! Jenny gjorde ju samma motiv i lördags (great minds think alike och allt det där), men när jag kollade på bilden hon lagt upp så är det inte exakt samma, någon liiiiiiiten skillnad i typsnittet är det. Inte för att det egentligen spelar någon roll, det är ju inte som att vi är dom första som gör detta motiv. 
 
Jahopp, det där gick ju som smort. Vad ska nästa motiv bli då? :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0