Andra Chansen

Andra Chansen kändes ungefär lika neutral som hela Mellon varit hittills. Jag tyckte inte riktigt att rätt låtar gick till final men blev samtidigt inte upprörd heller. Förutom jönsarna Samir och Viktor var det inga katastrofer. Inga Ravioli-gubbstruttar, ingen larvig Sean Banan och ingen Linda Bengtzing. I sammanhanget får man ändå vara nöjd med det! 
 
Bäst av alla på hela kvällen var dock gulle-Ola Salo! Jo jag vet, tillsammans med Peter Jöback, men det är Ooooola som jag gillar bäst. Kunde inte den låten fått gå vidare som en joker? Oh well..
 
Min favorit i finalen är nog ändå Frans. Vill minnas att jag tyckte Robin Bengtsson var helt okej också. Jag tror dock att Molly Sandén kommer vinna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0