Vad är det som händer med Mellon?

Direkt när jag kom hem igår kollade jag Mellon på Play. Jag var tvungen att chatta lite med Marion och undra vad sjutton det är som händer - inte heller denna gång behövde jag bli rosenrasande?!? Den där Viktor och Natten var det enda blodtryckshöjande bidraget, då blev jag lite irriterad. Men resten var, jag ska inte säga bra för det var det ju inte, okej. Ett Maggio-plagiat anade jag i finskan och nog lät David Lindgrens låt väldigt mycker som "The sun is shining" men det tror jag var det enda. Jag hade på förhand helt dömt ut gubbstrutttrion Tommy, Patrik och Uno men dom var inte alls så dåliga som jag trott. Inte sjutton var dom sämst i alla fall! Jag hade ingen direkt favorit och har väl egentligen inga synpunkter på vilka som gick till final och vilka som gick till andra chansen, men det kändes som ett rimligt resultat. Herregud, två delfinaler i rad utan att jag nästan sprängts av ilska - när hände det senast?? Nåja nu har vi ju bara kommit halvvägs så jag hinner nog bli arg både en och två gånger, men hittills har det varit en rätt harmlös Mello. Ganska skönt faktiskt, jag orkar inte bli upprörd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0