Sköna höstdagar

Vädret har varit ganska inkonsekvent på sistone. Ena dagen måste man skrapa bilrutorna på morgonen, andra dagen är det 12 grader varmt mitt i natten. Men en hel del sol har det varit och det är ju bara att tacka och ta emot!
 
 
 
 
 
I lördags var jag ändå tvungen att köpa en ny höst-/vinterjacka så jag och Ebba åkte till Marieberg. Visst, jag hittade en jacka, och den var till bra extrapris, men det blev en väldigt dyr dag ändå eftersom jag mitt i lunchen fick lust att gå ut på kvällen. Följaktligen blev det även inköp av bling och byxor och cider. Plus givetvis själva utekvällen med entre, mer cider och nattamat. Men det var kul! Även om man är lite fattig måste man få ha lite roligt ibland. 
 
Sen har vi börjat lufsa igen! Vi har varit ute två gånger och det har känts bra. Riktigt bra faktiskt, men klockan har inte hållt med utan påpekat att vi är precis lika söliga som alltid, om inte söligare till och med. Skitsamma, känslan har varit att det gått lätt och vi har ingen prestationskrav och det är huvudsaken. Det är skönt att komma ut och pysa ut lite frustration och ält. Nu börjar löpcoachen surra något om ett träningsprogram med intervaller och skit, men jag tror jag får sätta ner foten lite där. Vi måste inte börja träna seriöst än på ett tag så det får vänta, annars finns risken att jag tappar sugen igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0