Grattis på 25-årsdagen, ETS

Idag fyller en av världens bästa låtar 25 (TJUGOFEM?!) år. Enjoy the silence är ett kvarts sekel gammal och jag känner mig som en dinosaurie. Jag minns ju klart och tydligt när den släpptes! Jag köpte singeln för sjutton. Magnus och jag satt på bussen från Torshälla in till stan och var helt lyriska över hur bra den var. Och videon är ju fortfarande en favorit.
 
 
 
Klart är att bra musik aldrig blir gammal. Under Delta Machine-turnén 2013/14 var Enjoy the silence "bara" sådär en 23-24 år... Men uppenbarligen höll den!
 
 
 
Herreminje så många gånger man har stått och vrålat "All I ever wanteeeeed, all I ever needeeeeed, is heeeere in my aaarms".
 
Grattis, och keep up the good work eller nåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0