Bra dagar

Nån glädje ska man väl ha av att vara arbetslös.. Glädjen i det här fallet är at kunna njuta av det fina vädret när alla andra precis börjat jobba efter semestern. Jag har varit vid sjön och suttit lite i solen medan hunden simmat. Äntligen, tyckte hon. Det har ju inte direkt varit något badväder på hela sommaren, och de dagar när det var värmebölja - då var hon nyopererad och fick definitivt inte bada. Men nu så! 
 
 
At my signal.....
 
Unleash the fury!!
 
 
 
I onsdags kväll följde jag med Elisabeth ut till Marion. Medan de red ut en sväng pysslade jag om lilla Mandi. Det var för längesedan jag fick lite hästgos så jag pussade så mycket jag orkade. 
 
 
Sen skulle Åke och Gurkan till hagen för kvällen, så då tog jag farbror Åke.
 
 
Åke är ju en smula större än Mandi.. 
 
 
 
Sen blev det fika och snack på den inglasade verandan. Ytterst trivsamt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0