Glasstest!

Holy crap Batman, vad varmt det blev! I love it! Inte helt otippat mular jag i mig så mycket glass jag bara orkar.
 
 
Hallon och lakrits är en fantastisk kombination. Här blir det kanske liite för mycket av det goda. Hallonglassen är jättegod, men jag hade önskat att lakritsen var lite mer jämnt utspridd och inte bara som en stor klump mitt på. Men det är fortfarande en god kombo! Betyg: 7
 

Jag älskar melon men det här var förfärligt! Det är någon slags blandning av isglass och vanlig glass, med små chokladknappar som ska föreställa kärnor. Äcklig smak, äcklig konstistens. Inte ens hundarna var särskilt sugna på att smaka, och dom äter ändå harbajs om tillfälle ges... Nä det blir en etta i betyg.
 
 
Min favorit hittills! God vaniljglass, god sylt i precis lagom mängd, bitar av riktiga jordgubbar och knaprig strut som inte är för tjock. Mums! Betyg: 9.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0