La belle epoque

Nytt från Tunagossarna i veckan! Jag har inte varit inne i stan och kollat om vi har rosa affischer vid busskurerna men det verkar ju vara överallt. Min jobbdator ville vara med i kampanjen och blev illrosa i torsdags (här skulle jag ha lagt in en bild, men det ville inte min dator. Såklart). Vad tycker jag då? Mja, jo. Jag är inte helt jättefrälst. Den påminner lite om 999 och Glasäpplen tycker jag. Bra text och refrängen sätter sig, men den hamnar någonstans i mitten i betyg. Det ska tydligen bli turné i sommar, det blir kul. Smidigast vore ju om de kom hit, men jag åker gärna till hemmahooden också. Det var så kul sist att träffa gamla kompisar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0