Bite me!

Det går verkligen inget vidare för mina lag i VM! Både England och Spanien ute innan sista gruppspelsmatchen ens spelats, wtf?? Sen klamrade sig grinolle-Ronaldo kvar i absolut sista minuten, men där sätter jag mitt hopp till team Jogi/Jürgen som bara behöver oavgjort för att båda ska gå vidare. Lär bli en rafflande historia i morgon... Igår var det ju spännande värre där jag velade om jag skulle hålla på Italien eller Uruguay. Tja, resultatet talar ju för sig själv. Jag höll på Italien. Vilken bajsmatch! Först blir überheta Marchisio utvisad helt opåkallat, sen går Luis Suarez full retard och BITER en motspelare. Inte vare sig första eller andra utan hela tredje gången dessutom. Vad är det för fel på karln?? Ett och annat hjärnsläpp blir det ju ibland, men att BITA folk till höger och vänster är ju fan inte normalt. Tror han att han är en galen hund?
 

Och så detta ramlande... Dom är duktiga på det, fotbollsspelarna. Rena stuntmännen...
 
Marion: Men orka lägga energi på att rulla runt liksom....
Jag: Ja! Jag har nog aldrig rullat runt en enda gång i hela mitt liv när jag ramlat. Jag bara...ramlar... Inget mer.
Marion: Ja, och du har ju gjort det några gånger..
 
Hahaha :)
 
Snart slutspel och jag orkar inte tänka på hur det går. Jag ska verkligen försöka hålla tyst med vad jag hoppas på, för uppenbarligen jinxar jag hela skiten annars. Fanskarman har verkligen aldrig varit sämre..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0