Bråda dagar

Jag äääälskar som bekant OS. Problemet är bara att det blir så sjukt snoigt på dagarna om man ska hinna se allt. So far kan man ju bara vara nöjd! Damstafetten igår var ju helt sinnessjuk, jag har väl aldrig sett på maken. Charlotte Kalla, jag säger bara det. Vilken tjej! Jag trodde väl aldrig att hon skulle kunna ta igen en halvminut och dessutom SPURTA OM! Hur gjorde hon? Hur fan orkade hon? Heeelt sanslöst. Att jag inte dog. Bölade gjorde jag dock. Såklart!
 
Sen är det ju Melodifestivalen också, pust! Stack till Elisabeth igår och glufsade tacos och smågodis medan vi kollade på hockey och Mello. Är inte årets startfält otroligt klent? Sa jag inte så förra året också? Inte vet jag, men det känns som inget händer liksom. Inga jättebra låtar och så vet jag inte vem som skrivit manus åt Nour och Anders. Vederbörande gör inget bra jobb i alla fall. Den jag gillade bäst igår var självklart den som kom sist... Så otippat, verkligen! Resten var ju bara skräp, även om State of Drama som vanligt levererade skrattfest med sina skittöntiga moves. Nej Mellon får allt spotta upp sig ordentligt, det är ju bara en deltävling kvar.
 
Nehej, dags för mer OS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0