Tickets, please!

Jamen nu är det verkligen konsertdags tycker jag! Och inte vilka som helst - Jenny och jag ska se Erasure i december!! My God, jag har inte sett Erasure sedan sommaren -92. Jag hade precis fått körkort och var så i totalextas efter konserten att jag på hemvägen blev stoppad av polisen som undrade om jag var nykter, hahahahaha. Självklart var jag det.
 
Men nu ska vi inte köra bil, nu ska vi flyga! De spelar nämligen i Köpenhamn. De spelar även i London och julshopping i Camden Lock lät ju minst sagt lockande, men tyvärr kunde inte Jenny ta ledigt då. Aja, Köpenhamn duger fint det med! Den här gången var det inte jag som ordnade och fixade med allt utan det gjorde Jenny, och jag fick en smärre dåndimp när jag såg att hon bokat in oss att bo på något ställe som hette något med Hostel. Kontrollfreaket i mig började kallsvettas lite, jag är ju för gammal/bekväm/bortskämd/whatever för att slagga i sovsal med femtioelva suspekta backpackers, men sen sansade jag mig lite och av priset att döma verkade det som om hon bokat in oss i ett tvåpersonersrum med eget badrum. "Eh, jamen självklart..." var hennes svar när jag desperat lite försiktigt undrade. Haha, pjuh!
 
Fantastiskt roligt med en konsertresa igen, och sjuukt kul med Erasure! Oh baby pleeeeease, give a little respeect, to-o-o-o meeeeeee *skrålar i falsett*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0