Små söta saker

När jag var hemma hos föräldrarna innan jag åkte till London så fick jag middag och en födelsedagspresent. Jag samlar på elefanter och mamma brukar försöka hitta någon elefant när hon är ute och reser, så i samlingen har jag elefanter från Bali, Thailand, Madrid, Kroatien, Krakow och alla möjliga ställen. Senaste tillskottet är de här:
 
 
De kommer inte direkt från något exotiskt resmål, de hittade mamma på Pingstkyrkan när hon var där och lämnade grejer i deras second hand-butik. Fem kronor styck kostade dom, så morsan spenderade hela tio spänn på en present till sin förstfödda och tillika enda barn! Vi skrattade lite åt det först för det lät ju lite futtigt. Men än sen då? Det var ju för ett gott ändamål och jag blev jätteglad. Win-win! Allt måste inte vara dyrt för att vara bra.
 
När jag handlad på Read the label fick jag också små söta saker. Förutom att tvålarna jag köpte slogs in med papper och snöre och grejer, så stansade försäljaren ut dom här små tvålarna och stoppade ner dom i min påse.
 
 
Jätterart! Men dom är ju på tok för små och söta för att användas, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dom. Dom får nog ligga i badrumsskåpet och lukta gott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0