Tickets, please!

Det här oflytet som varit den senaste veckan höll på att nå sin kulmen i morse. Jag skulle vakta ett biljettsläpp åt mig (nähä?), Elisabeth och Victoria. Kom hem från jobbet i ordentlig tid i natt så det skulle inte vara någon större ansträngning tänkte jag. Mobillarmet hade jag ställt redan på dagen för att inte glömma. Vaknade i morse, låg och vred mig lite och hade huvudvärk. Kollade på klockan - då har jag försovit mig en timma! Larmet var fortfarande aktiverat så jag hade inte stängt av det i sömnen eller nåt, det hade bara inte låtit. Rusade upp ur sängen som skjuten ur en kanon, hundarna vaknade med ett ryck och undrade om elden var lös. Min nya laptop är snabb som en vessla så jag var uppkopplad på nätet inom en minut. Yrvaken och med morgonsuddiga linser klickade jag mig fram och till min stora glädje fanns det biljetter kvar, yey! Har kollat bekräftelsen också så att det blev rätt och jag inte råkat köpa biljetter till nån julkonsert med Christer Sjögren eller något annat hemskt. Alles in ordnung så i december ska vi se världens bästa Håååååååkan!! Det var över 2 år sedan sist så det ska bli skitkul. Det är veckan efter Depeche i Göteborg så den här tanten vet vad hon kommer behöva göra i jul - vila!
 
2013 verkar bli ett extraordinärt konsertår, kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0