Höst

I förrgår natt när jag skulle hem från jobbet fick jag skrapa rutan på bilen. När jag kom hem och skulle rasta hundarna fick jag ta på mig vantar. Det var fan tre minusgrader när jag åkte hem! Poff sa det bara så blev det höst. Från t-shirt och solglajor till vantar på tio dagar. Skinnjackesäsongen blev onödigt kort tycker jag, jag som köpt världens snyggaste. Först var det skitvarmt och sen blev det minusgrader. Men man ska inte klaga, hösten har ju varit helt sjukt fin hittills.
 
Känns bra att ha en resa till varmare land att se fram emot, även om vi måste genomlida mer än halva vintern innan det bär av. En till resa är ju planerad också, då jag och devotee-brudarna ska till London! Det är "bara" ett halvår kvar tills dess men jag bokade flyg och hotell i onsdags. Jag hade sett ut ett hotell på gatan mittemot där jag och Elisabeth bodde när vi var på OS. Det är ett bra kvarter och jag tyckte det verkade bra och inte så dyrt. Sen när det väl var dags att boka hittade jag ett ännu billigare hotell på samma gata så jag tog det i stället. Det är väl samma lika alltihopa tänkte jag. Mjahaja.. Kanske skulle kollat lite noggrannare. Hahahaha, det är tydligen ett riktigt kyffe med PYTTEsmå rum. Vi kommer bo i ett stökigt fönsterkuvert! *skrattar så jag dör* MEN - till mitt försvar måste jag ändå framhålla att det då blir mer pengar för oss att shoppa för! När vi var till Köpenhamn var vi knappt på hotellet alls, och jag tror ju knappast att vi lär häcka där mer när vi är i freakin London liksom. Så det ska nog gå bra. Hoppas jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0