Nu blir det modeblogg förstår ni!

Jag är inte precis modemedveten men en del saker snappar man ju upp. Som hur Tysklands OS-trupp ska vara klädda under OS i Sotji i vinter. Read'em and weep som man säger i poker. *skrattar så jag dör* Emma Green Tregaros regnbågsnaglar var tydligen bara förlöpare för det tunga artilleriet. Putin får väl dåndimpen när han ser detta. Jag förstår tanken, och alla protester och statements mot Rysslands barocka HBT-lagar stödjer jag helhjärtat. Men... nog måste det ha gått att göra på något annat sätt?
 
Men de tyska regnbågsjackorna var ju peanuts i jämförelse med, hahahahahahaha, den här japanska jeans-stringen för män. Herreguuuuud! VEM vill ha en sån? Vem KAN ens få på sig den? Inte ens Yohio skulle ju rymmas. Och som Mats sa - "var gör man av sina grejer?". Ja inte vet jag. Kalsonger under? Det lär ju inte blir värre av det liksom.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0