När man varit saknad

Jag är långledig i helgen, ÄNTLIGEN! Det händer var åttonde helg så nästa gång blir till semestern... Hursom, tänkte att jag skulle kolla lite film när jag inte hade så jättemycket inplanerat. Jag är ju old school och går in på en butik och HYR filmer. Jo det är helt sant, jag BETALAR för att lagligt se film. Jag värnar om filmuthyrarna, plus att jag tycker det är tråkigt att se film på datorn. Hade Netflix gratis en månad men det blev inte att jag kollade, jag fipplade mest runt och provade några serier. Ett par minuter här, ett par minuter där, men inget ordentligt tittande (med undantag för första säsongen av Borgias). Så vill jag inte ha det, jag vill att det ska vara lite mer speciellt att se film. Hursom, nu var det huuundra år sedan jag hade en filmsejour, tror inte jag hyrt film sedan jag kom hem från London i somras. Har inte haft tid, plus att ny arbetsplats och nytt schema inte gör det lika lätt att ha filmhelg längre. Knallade in på min butik och valde några filmer. När jag kom fram till kassan utbrister ägaren "VAR HAR DU VARIT??". Jag blev nästan lite generad, det var så rart :) Skönt att någon märker när man är borta. Tror jag ska ta en sväng förbi mitt stammis-thaiställe också. Ett tag köpte jag mat där tre gånger i veckan, nu har jag inte varit där sedan jag bytte jobb för 1½ år sedan. Dom tror väl jag har dött. Eller att Kristoffer och jag slagit ihjäl varandra :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Se där! De som laddar ner filmer olagligt blir knappast saknade när de gör uppehåll. Mvh polisen

2013-05-25 @ 09:34:29
URL: http://myflatcoats.net
Postat av: Sara svarar

Eller hur! Ingen saknar en tjyv!

2013-05-27 @ 12:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0