Med risk för att jinxa hela skiten

Det flyter på helt okej nu! Hade medarbetarsamtal med chefen i veckan och det var riktigt trevligt. Samma dag fick jag ett nytt uppdrag med att skriva syntolkmanus till en långfilm. Gjorde syntolkmanuset till Ego för en månad sedan och den är visst inspelad och klar nu. Så om ni ska hyra den filmen måste ni lyssna på syntolkspåret för det är yours sincerely som skrivit manus till det :) Nu är det en familjefilm jag ska göra - Eskil och Trinidad heter den visst. Det ska bli jätteroligt och spännande! Sjukt kul med nya utmaningar, jag trodde väl aldrig att den där utbildningen jag anmälde mig till på skoj förra året skulle leda till såna här roliga saker.
 
Och så släpps ju Delta Machine typ nu! Hittade den på nätet och har lyssnat (obs! inte laddat ner olagligt eller så utan bara lyssnat! Självklart ska skivan köpas på cd till samlingen) igenom en gång. Fasen, det låter ju bra! Jag börjar så sakta inse att Depeche inte kommer låta som de gjorde -88 utan de har, precis som hela övriga världen förutom jag, gått vidare och utvecklats. En mer utförlig recension kommer nr jag lyssnat in mig lite mer (jamen gud, jag vet att ni sitter som på nålar!). Men som sagt, det låter lovande!
 
Men bäst just nu är faktiskt Alison Moyets nya singel. Har inte hört ett pip från henne på många år och så bara tjong drämmer hon till med värsta kanonlåten! Den går på repeat här hemma och jag ser verkligen fram emot ett nytt album från henne. Välkommen tillbaka ms Moyet, jag har saknat din röst!
 
 
 
Och ute skiner solen! Inte mycket att klaga på. Jo, det skulle vara att jag missar nån slags releasefest för Delta Machine i kväll eftersom jag jobbar. Hrm.. Jaja, vad vore väl en bal på slottet och allt det där
.
Med så många positiva saker så räknar jag med att bilen går sönder i kväll, eller åtminstone att vi får ett datahaveri på jobbet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0