Alternativt utflyktsmål?

Var in till Forex igår och skulle växla lite pengar.
 
Jag: Jag vill köpa lite danska pengar.
Forexkille: Okej, hur mycket?
Jag: *säger en summa*
Forexkille: Jaha, ska du till Legoland?
Jag: *chockad och bestört* Nääj FAN heller, jag ska på Depeche Mode-konsert!!
 
*dör* Legoland? Ehm, nej inte direkt hörru. Hahahaha, här kommer hippa och coola bruden liksom och så bara - ska du till Legoland? Ööh, ser jag ut som om jag ska till fakking Legoland!! *asg* På jobbet skrattade dom så de skrek när jag berättade det. (Nej jag har aldrig varit på Legoland och kommer aldrig åka dit heller, oavsett om andra haft skoj där) Ja herregud, Dave Gahan som legogubbe, det vore nåt det.
 
Biljetter är utskrivna, och den här gången lyckades jag faktiskt att undvika att skriva ut dom på A3 så vi slipper verka alltför efterblivna. Sen hann jag med en snabblektion i danska med Janne på jobbet igår, så nu kan jag det allra mest nödvändiga som kan tänkas dyka upp. "Frimärken", "senap" och "ska vi hångla" lärde jag mig. Sedan tidigare kan jag ju säga "gympadojor" och "är du dum i huvudet", det har jag lärt mig från "Mordkommissionen", så jag känner mig ordentligt förberedd! Janne sa att det bara var att jag skickade sms om jag hamnade i akut ordnöd :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0