På förekommen anledning

 
 
Jajamän! Jag fick semester till slut! Skulle softa lite på jobbet igår tänkte jag. Söndag - alla tidningar är tunna, många sidor är förproducerade. Jomen tjena mittbena. Det var tydligen den stora frågedagen, vikarierna var helt vilda. Rena korsförhöret var det. Plus att det var teknikstrul och jag var tvungen att maila och rapportera till los bosses. Pjuh! Men NU så! NU jävlarimig är det semester! Började morgonen med att leka med Partyvalpen så stojigt att hon rev mig. Jag som får gigantiska blåmärken bara man petar på mig kommer m a o vara helt randig om benet hela semester.Jag som köpt klänning och allt! Nåja, jag får väl sola så mycket att det inte syns *önsketänkande*
 
Nu håller jag på att styra upp blixtvisiten i götet till helgen. Marion och jag ska hitta, det kan ju bli spännande :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

skaffa en pappers-gps så ska du se att du och Marion kommer hitta utav bara helvete! :)

2013-07-15 @ 18:17:38
Postat av: Sara svarar

Jag ska få en idiotsäker vägbeskrivning via sms. Som sagt, vi får väl se hur det blir... :)

2013-07-16 @ 14:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0