Ännu mera tickets, please!

Det är ingen hejd på biljettköpandet, nu blir det snart till att införa köpstopp. Nästa helg ska jag och Elisabeth se Hives. Dom biljetterna köpte vi redan i höstas. Sen råkade jag av en slump se att Danny Bhoy kommer till Örebro dagen innan, och kollade upp det. Har ingen som helst koll på honom men vet att Emelie pratat om att hon gillar honom och det jag såg på Konserthusets hemsida gillade jag. Inte var det särskilt dyrt heller, så jag frågade E om hon ville följa med, vilket hon ville. Skojigheter två dagar i rad - det blir mycket för tanterna :) I samma veva såg jag även att Jonas Gardell kommer till stan i april. Tänkte att det kan vara en bra present till mamma, och hon ville givetvis gå på det. Pjuh! Nu är det någon rolighet inplanerad varje månad fram till sensommaren. Förutom maj, där är det en glugg. Kanske får bli lite hockey-vm i Globen! Roliga evenemang verkar vara temat för 2013. Inte mig emot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0