Om jag är snyggast i stan? Jomen alltså, faktiskt!

Igår fick jag en julklapp i posten. Det var Ciss som skickat ett litet sött paket. Jag var inte hemma just då, så självklart passade Partyvalpen på att göra sitt bästa för att sabba julfriden...
 
 
"Jamen jag trodde det var till mig!"
 
Jag fick hjärtsnörp när jag kom hem och såg något trasigt, glittrigt på hallmattan, men det var bara själva asken. OCH DET VAR VÄL EN JÄVLA TUR DET! Hade Partyvalpen haft sönder den här presenten hade hon varit dödens lammunge... Presenten kan nämligen vara den finaste ever - ett Depeche-armband!!
 
 
Hallå eller, snyggaste blinget i universum! Jag anade att jag skulle få ett armband då Ciss helt jättehemligt frågat hur bred jag är runt handleden (och nästan smällt av när hon fick veta hur jättesmala armar jag har, haha), men jag hade väl aldrig trott att jag skulle få något sånt här fint! Uppenbarligen har jag varit fasligt snäll i år, och uppenbarligen har Ciss på något vis fattat att jag är hardcore devotee for life med en fäbless för bling :)
 
Jag kommer aldrig ta av mig det här armbandet, jag ska begravas med det på mig! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0