Ett riktigt bra år!

 
Dags att summera 2013. Det har varit bra, mycket fler ups än downs. Främst blir 2013 året då jag, Annelie och Jenny TRÄFFADE FLETCH!!
 
Bäst, alla kategorier: Köpenhamnsresan, då VI TRÄFFADE FLETCH!!
Årets dåndimp: När VI TRÄFFADE FLETCH!!
Årets bästa konsert: Depeche i Köpenhamn
Årets bästa låt: "Pompeii" med Bastille
Årets bästa filmer: Prisoners, Argo och En oväntad vänskap.
Årets comeback: Alison Moyet
Årets bästa album: Här var jag på väg att säga "Delta Machine", men efter att ha lyssnat på Hurts hela december väljer jag deras "Exile".
Årets soloprestation: Johan Olssons femmil. Extrabonus: Petter Northugs kasande på bakhala skidor :)
Årets mest otippade: Morsan blir utvald att vara med i Svensktoppsjuryn och röstar på Avicii, hahaha!
Årets idiot, tillika störst behov av att byta rådgivare: Miley Cyrus
Årets uppviglare: Ciss lurar in mig på Happy Pancake. Herregud! Skratt, ögonhimlande, facepalm och faktiskt flera roliga nya bekantskaper.
Årets roligaste fest: Depeche-efterfesten, följt av dårkvällen när Pernilla och jag träffade barbackakillen, den italienska filmfantasten och diskuterade smurfarna på engelska med polackerna som vi dansat grupptryckare med. Taxichaffisen kom ihåg fortfarande ihåg oss ett halvår senare :)
Årets dansmove: Dirty Dancing-dödslyft. Tätt följt av Elisabeths boybandmoves som hon drog fram ur rockärmen.
Årets roligaste: Danny Bhoy
Årets Rally-Kalle: Marion svänger ner i Ullevigaraget i raketfart, där vi sedan fick stå och invänta hjälp...  
Sämst: Allt relaterat till de fyra nya grå hårstrån jag fick! 
 
Som vanligt är det ett gäng som förtjänar en extra nyårskram: Mikael, Ciss, Elisabeth, Pernilla, Marion, Kristoffer och devotee-brudarna.
 
Gott nytt år från hela lilla Frodisfamiljen!
 
 
(nej det finns faktiskt ingen bild på oss alla tre)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0