Mina män den här veckan

Jobbar med Ola Rapace hela veckan!
 
 
Nåja, det är inte riktigt som det låter. Jag skriver syntolkmanuset till Mördaren ljuger inte ensam. Mycket pill blir det och jag spolar Ola fram och tillbaka, fram och tillbaka, pausar, kollar. Lite enformigt är det, men det är ju väldigt trevligt sällskap så jag klagar inte jättemycket :)
 
Men man måste ta paus också. Just idag blev det Hååååkan-paus!
 
 
Världens bästa Håkan Hellström släppte nytt idag och jag har inte hunnit lyssna så jättenoga, bara skummat igenom skivan, men det låter helt okej. Det får bli Håkan-paus i morgon med tror jag bestämt.
 
Och sen på lördag blir det finfrämmande i Öret.
 
 
Jonas Gardell kommer hit för att bjucka på humor, och mamma och jag ska givetvis dit.
 
Bra vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0