En liten lista nu igen

Jamen det ääär ju så spännande! Nä men bjuds det på ett effortless inlägg så tar man chansen.
 
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Ingen speciell tror jag, har en del gråtlåtar. "The nightinggale" med Julee Cruise är en sån som av någon anledning öppnar kanalerna.

Beroende av:
Pepsi max

Vem behöver du mest just nu:
Vem? En person alltså? Ingen särskild vad jag kan komma på.

Vad tror folk om dig?
Oh, det beror på vem man frågar. Att jag är barsk eller en tramsmaja. Sen finns det säkert dom som tror att jag är helt jävla dum i huvet.

Stämmer det?
Jadå. Jag kan vara väldigt barsk när det behövs, och så är jag jätteflamsig. Dum i huvet är jag dock inte.

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är rolig och snygg i håret.

Brukar du skratta för dig själv?
Javisst.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Framme men 1 tim försenade. Varmt och mörkt. Det verkar vara en stor anläggning" Från morsan som meddelade att de kommit fram till Egypten.

Nästa mål i ditt liv:
Oj. Komma igång igen med träningen kanske.

Hur svarar du i mobilen:
Med mitt namn.

Vem ringde dig senast?
Det var nog en snubbe som ville prata pensionsgrejs. Blev inget överdrivet långt samtal..

Antal timmar sömn inatt:
Ca 8

Tycker du om din pappa?
Javisst! Han är riktigt rolig faktiskt och vi är ganska lika.

Brukar du komma i tid:
Nej! Jag har blivit urusel på det och det stör mig som fan!

När mår du bra:
När jag har koll på läget, d v s inte luspank, inte ogjorda måsten, inga sjuka hundar och liknande.

Hur känner du dig nu:
Mätt och tjock.

Vanligaste färg på dina kläder:
Av gammal vana skulle jag svara svart, men frågan är om det inte mest är blått faktiskt.

Var du aktiv i skolan?
Oh ja! Skrattade och blajade hela tiden.

Favorit dryck på morgonen:
Pepsi Max, alltid Pepsi Max

När brukar du oftast gå och lägga dig?
02-03

Är du blyg?
Kan känna mig hemskt obekväm i vissa situationer.

Sysslar du med någon idrott:
Tv-sport?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Been there, done that, got the t-shirt. Ja, alltså.

Är du bortskämd?
Mjao. Förmodligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0