Börjar bli lite brådis nu

Det är bara drygt 3 veckor tills jag och Ciss ska på semester och nu börjar jag få lite panik. Jag har ju, ehum, minst sagt knubbat på mig sedan vi var i Turkiet. Om man säger så. Tänkte att det är ingen fara, vi ska ju på tantsemester och inte ut och klubbhoppa. Såg framför mig hur vi turistade runt en massa, två smårunda tanter i solhatt och grejer. Vad gör då min medresenär? Jo hon är med i nån jävla stegtävling, börjar jogga efter nåt skitavancerat schema och är hurtig i största allmänhet. WTF?! Hon kommer m a o vara helt fab när vi ska åka, och då kan ju inte jag komma som värsta slashasen. Dags att damma av gymkortet igen då och tokträna. *svimmar och dör en smula* Stressmoment nummer två är vädret. Det får fan ta och skärpa till sig! So far tycker jag det varit väldigt snåla temperaturer i Egypten, jag blir lite orolig att det ska vara för kallt att åka vattenrutschkana. Tänk om det inte alls blir soligt! Jag kan ju inte komma hem och vara lika blek som när jag åkte. Och som pricken över i fyller jag år snart. Suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0