Klagosång

Det hääänder ju ingenting! Allt är tråkigt. Vädret har varit under all kritik och jag bara jobbar. En vecka kvar, sen är det semester. Can't wait.

Men för att vara lite positiv:
* Eighties - satan vad jag gillar det programmet! Jag sitter som klistrad framför tv'n och är knappt kontaktbar. Älskar upplägget, det blir inte så plottrigt och snuttifierat som såna program tenderar att bli. Love love love.
* ytterligare en ny säsong av Project Runway - nu med Heidi och Tim. Som det ska vara m a o.
* ikväll blir det skitprat och mat med Elisabeth och i morgon drar vi till Tuna för konsert med Bono-Jocke och hans band.

Så SÅ vansinnigt illa är det inte när jag tänker efter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0