Fashion forward goes old school

Årets mest otippade julklapp - ett videoband med Project Runway!
 
 
Morsan har blivit lätt besatt av denna eminenta serie och var helt förtvivlad över att hon missade finalen OCH reprisen, så hon bad mig spela in. Jag har ju då ingen inspelningsbar dvd, ingen dvd alls just nu faktiskt för den är trasig, så det enda alternativ som fanns var videon. Mamma har ju både dvd och video, men tyckte det var för krångligt att spela in själv så då frågade hon mig i stället. Låter som den taktik jag själv brukar tillämpa... Efter mycket letande hittade jag fjärrkontrollen till videon, dammade av ett gammalt band och lyckades spela in. Det såg lite trist ut så jag pyntade fodral och band med fina bilder! :) Väl på julafton fattade inte mamma alls vad det var hon fått, men sen blev hon jätteglad och ville i bästa småbarnsstil leka med sina julklappar på en gång. Vi hann se en stund innan Karl-Bertil och tog resten efter. En jultradition så god som någon! Fan så mycket mer intressant att se än det som visades på tv i alla fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0