Årets mest omständliga fakturering

Fick ett mess från ex-sambon igår. "Jaha, nu tycker Eon att jag ska betala din elräkning..". Say what?? Men varför i helvete har dom skickat räkningen till honom? Han har inte bott här på FEM ÅR! Jag fattar ingenting. Har dom tråkigt på Eon och vill leka lite Lisbeth Salander? Leta fram honom i något gammal arkiv och sen leta rätt på var han bor. Är det ändå inte enklare att göra som tidigare - skicka räkningen direkt till mig i stället? Jag har varken bytt adress eller namn så jag kan verkligen inte förstå hur dom kom på den idén. Men det var ju snällt att han sa till så jag kan betala, och inte bara sket i det så jag fick elen avstängd. Nu slipper jag sitta och uggla i mörkret och undra vad fan det var som hände. Idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0