Lista

Jamen why not, det ÄR ju så intressant!

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Ja
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej, men det var ett par killar som trodde det en gång i Parken när jag var typ 17!
6. Är du gravid? Nej bevare mig väl!
7. Är du full? Nej inte just nu
8. Är du en cooling? Hell Yeah!
9. Är du från Irland? No
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Fortfarande? Dom har aldrig varit gifta. Dock bor de ihop fortfarande.
11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Javisst
12. Har du nånsin blivit sårad? Japp
13. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Men haha, ja det har jag väl?
14. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja
15. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nä tyvärr inte
16. Har du haft en hemlig beundrare? Men vet man om det så är det väl ingen hemlig beundrare?
17. Är du kär? Inte just nu
18. Vill du gifta dig i framtiden? Kvittar

19.Vems blogg läste du sist? Ciss
20.Vad åt du sist?
Kyckling med ris och sås
21.Vem pratade du med sist?
Ninni
22.Vad sa du?
Jag hade flera repliker faktiskt, vi pratade om sommaren och semestrar
23.Vem ringde du sist?
Mamma
24.Vem messade du sist?
Marion
25.Vad läste du sist?
Håpas du trifs bra i fengelset / Susanna Alakoski
26.Vem pussade du sist?
Haha, hur jag än tänker och klurar så får jag det till att bli Carina! Om inte hundarna räknas förstås.
27.Vem kramde du sist?
Det däremot vet jag inte. Gunilla kanske?
28.Vem bjöd du sist på något?
Minns inte.
29.Vad köpte du sist?
En macka och godis på Pressbyrån.
30.Vad såg du på tv sist?
Project Runway i eftermiddags 



10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Va? Var? På vem? Att äta? Fattar ingenting. Säger väl ögon då.
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Några få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi (Max)
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll
8. Pengar eller lycka? Pengar. Säger som Ciss - Pengar är lycka
9. Dag eller natt? Just nu är det varken eller, det är kväll.
10. MSN eller mobil? Mobil

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Påtagen? Som i att mamma tvingade på mig en jacka innan jag gick ut? Jo, så var det väl när man var liten.
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Ja
7. Gjort bort dig offentligt? Jadå
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? Såklart
10. Velat försvinna? Jodå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0